//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Welcome To My Paradise!


orang sedang golek2 dekat sni



Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here

Status : Dia , Dia dan Dia


Tagboard
Footprints here!


Love Them



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Fatin


Hari ini aku sedar
Bahawa janji itu juga sebahagian dari kata2
Dapat diubah,boleh juga untuk dilupakan
Memberi janji mungkin mudah untuk melupakan
Tapi menerima janji...Sampai mati diingati
Ada waktunya,janji juga menjerut hati sendiri
Semata-mata untuk orang yg kita syg


Semua akan tersadar setelah dapat terlihat dari pengorbanan yang dia lakukan.. susah dimengerti dan dipahami seberapa besar cinta itu adanya.., Karena Cinta tidak bisa diukur dari segi apa saja.., sesungguhnya cinta bukanlah bahan mainan danbukanlah bahan ujian..., karena kau tak akan pernah tahu juga seberapa Besar rasa CINTA ku Padamu..... Akhir dari semuanya kamu akan mengerti.


maybe aku dngn kau da tk ade ape2 . tapi , aku still sayangg kau mcm mne aku first2 sayangg kau dulu , dan mcm first2 kau sayang aku dulu .. :') . biarkn kau membenci aku . tapi , aku tetap sayanggg kau sampai akhir hayat aku . kau lah cinte pertame aku yang pling2 aku takkan lupekan .. AKU SAYANG KAU :D

#tak da motif apa2 pon . jangn lah ambik serious sngtt :') ♥