//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Welcome To My Paradise!


orang sedang golek2 dekat sni



Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here

Status : Dia , Dia dan Dia


Tagboard
Footprints here!


Love Them



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Fatin

sekolah sekolah
ASSALAMULAIKUM :)
selepas beberapa post emo fatin..mesti korung kata fatin ni pehal sikit2 marah kan..mcm mna ta marah..hati disakiti..oke STOP smpai kat sini..fatin da xnak ingt dah....dea dah mati bg fatin...dah jd ALLAHYARHAM pon(jhtnya fatin smpai ceni)jahat lagi apa yg dia buat kat fatin..oke we stop here.
oke petang yg indah ni fatin na cerita pasal sekola..Alhamdulillah..so far so good..tambah2 ada AshRAF MUSLIM lak :p..haha..sapa ASHRAF MUSLIM??adala sorang budak kelas fatin 2 kan..haha..bila teringat balik..kelakar pon ada..adess..mcm2 la...kat sekolah 2 fatin ada kawan2 yang baik hati..na taw xnma kawan2 fatin apa...oke ni nama mereka
-diyana
-hidayah
-shah
-aiman
huhu..kami kawan kami ja...yela..majoriti budak kelas 2..budak sekolah tajar,,dahla..jawatan dalam kelas 2 depa pilih geng depa ja..apa2 hal..bincang depa ja..buat keputusan tanpa bincang ngn kami..bengang kot..huishh...sabo jela...rasa cm na buat BERSIH pon ada..boikot dorang ni..huh..dah 2..tyme presentation blh pulak ta mngaku kata group sekali...cikgu panggil p depan blh buat taktw je..uit...bengang siot..haha...sabar jela layan kerenah depa 2..sian kami ni..rasa disisihkan oww...minggu ni..xberapa na belajar sangat...cikgu banyak ta masuk sebba jadual ta teratur lgi..insya"Allah...minggu depan...buzy la fatin..keja mesti banyak punya la..duduk dalam kelas 2 kerja sembang ja kami..gosip2.baca buku kejap..lps 2 sambung sembang bali...2 la duty harian kami...ada sorang kawan fatin ni...awek dea nama fatin juga...kadang2 2 geram gak la..bila dea suka maen2 sbut nma fatin ni...hhaa...dea kata pa.."hg ni buat aku angau ja atein"suroh dea panggil farina..tp fatin sendri geli nama 2..haha..mcm feminin sngt...haha..mcm2 la..yg bestnya boleh kata kata muka fatin ni macam "najwa latif"haha..rabun kot ni...kelakar la..ntah papa ja depa ni..kalau mcm najwa latif..ada cowok da aeh..n blh dapat da ashraf muslim 2..haha :p
ta salahkan kalo kita minat seseorang 2..ta semestinya minat kita na bersama dgn dia..just buat dea jdi sumber inspirasi kita ja..semangat sikit na belajar pon..dahla dok belakang kan...
haha...macam..okey sampai sini ja coretan fatin..na pergi ambil angin petang sat..na bawa moto hijau fatin ronda2..hehe...



hai!! saya pelajar sekolah menengah teknik alor setar :D
nampak tak lencana 2
(oke ciwi sat :p)