//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Welcome To My Paradise!


orang sedang golek2 dekat sni



Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here

Status : Dia , Dia dan Dia


Tagboard
Footprints here!


Love Them



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Fatin

motif??


wahai encik capital F!!!!!apakah motif anda post cita ni ha benda da berlalu kan???lama sgt2..kau pon da bahagia ngn insan yang kau SAYANG 2 kan..dahala.sentap kot baca bnda 2..apa motif hang??hang na bg maruah aku jatuh??even aku kurang pengetahuan agama,,xpkai tdung labuh..aku pon ada maruah cm orang len weyh...bnda da lama xpyh na ungkit...benda 2 ada yg aku tipu??hala,aku tipu kan..apa yg aku tulis 2 muhung ja.xpala...Allah maha besar..Allah tw mana yg betoi mana yang tak....oke...thnxx what have you done 2 almost 1 year!!!1year!!hang seksa perasaan aku..weyh mcm2 ampa dua bt kat aku..aku ingt lagi..awek hang pnah malukan aku kt blog aku sndri..maki aku mcm2 kat cbox..heihh....smpai ramai swoh aku delete cbox 2 buat len..huh...dah la weyh...aku da ta kacaw idup ampa..jgn a kcaw aku..sudah!!cukup nah...
#aku takkan kacaw hang dah aeh!!hampa kan da bahagia atas kesengsaraan org len..so ckup!!aku xkcaw ampa da aeh..jgn risau la!!ta ingin aku weyh..huh