//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Welcome To My Paradise!


orang sedang golek2 dekat sni



Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here

Status : Dia , Dia dan Dia


Tagboard
Footprints here!


Love Them



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Fatin

kecewa 2 mmg lah kecewa..sapa putus cinta ta kecewa??habaq mai sat..xdak kan..bila putus cinta mesti kecewa kan?
CINTA 2 apa ha??
makanan??benda??ayaq??pa benda ni h a??
sapa tw CINTA 2 apa..hbaq mai sat nah..
oke fatin kecewa,,na buang perasaan ni susa oww..fatin cuba bt aktiviti yg blh fatin lupakan mslh fatin ni..
kadang2 too snyum ja..tapi lam hati ni..hurmm
cukup la kot,,,cukup la takatnie..hurhh serik gila..even kita dpt pkwe yg baek.suka peringat pasal agama ni..ta bahagia blh bt pa..hum,,
kurangkan la sikit ego 2...ta kemana ego awok 2,,dpt apa ego2 nie..
apa2 pon,,,semoga bhgia ngn life awok..do da best
ingat...bila awok da jmpa someone..jgn lukakan dea mcm mna awok lukakn sy..
jgn pmaenkan perasaan pompuan..pompuan ni cepat mengalirkan airmata...
sy ta kuat..dan tabah,,





prinsip ni ja sy pegang skunk



Dont cry..be positive..
failure doesnt mean u are a failure..
it does mean u havent succeed yet..
failure doesnt mean u dont have it..
it does mean u have to do something in a different way!!





Suatu ketika, ada seorang anak laki-laki yang bertanya kepada ibunya. "Ibu, mengapa Ibu menangis?". Ibunya menjawab, "Sebab, Ibu adalah seorang wanita, Nak". "Aku tak mengerti" kata sianak lagi. Ibunya hanya tersenyum dan memeluknya erat."Nak, kamu memang tak akan pernah mengerti.... "Kemudian, anak itu bertanya pada ayahnya. "Ayah, mengapa Ibu menangis? Sepertinya Ibu menangis tanpa ada sebab yang jelas? "Sang ayah menjawab, "Semua wanita memang menangis tanpa ada alasan". Hanya itu jawaban yang bisa diberikan ayahnya.

Lama kemudian, si anak itu menjadi remaja dan tetap bertanya-tanya, mengapa wanita menangis.

Pada suatu malam, ia bermimpi dan bertanya kepada Tuhan."Ya Allah, mengapa wanita mudah sekali menangis?"Dalam mimpinya, Tuhan menjawab,"Saat Ku ciptakan wanita, Aku membuatnya menjadi sangat utama.Kuciptakan bahunya, agar mampu menahan seluruh beban dunia dan isinya, walaupun juga, bahu itu harus cukup nyaman dan lembut untuk menahan kepala bayi yang sedang tertidur. Kuberikan wanita kekuatan untuk dapat melahirkan, dan mengeluarkan bayi dari rahimnya, walau, seringkali pula,ia kerap berulangkali menerima cerca dari anaknya itu.Kuberikan keperkasaan, yang akan membuatnya tetap bertahan,pantang menyerah, saat semua orang sudah putus asa.

Pada wanita, Kuberikan kesabaran, untuk menjaga keluarganya,walau letih, walau sakit, walau lelah, tanpa berkeluh kesah.Kuberikan wanita, perasaan peka dan kasih sayang, untuk mencintai semua anaknya, dalam apa keadaan pun, dan dalam situasi apapun. Walau, tak jarang anak-anaknya itu melukai perasaannya, melukai hatinya.Perasaan ini pula yang akan memberikan kehangatan pada bayi-bayi yang mengantuk menahan lelap. Sentuhan inilah yang akan memberikan kenyamanan saat didakap dengan lembut olehnya.Kuberikan wanita kekuatan untuk membimbing suaminya, melalui masa-masa sulit, dan menjadi pelindung baginya.

Sebab,bukankah tulang rusuklah yang melindungi setiap hati dan jantung agar tak terkoyak?Kuberikan kepadanya kebijaksanaan, dan kemampuan untuk memberikan pengertian dan menyedarkan, bahawa suami yang baik adalah yang tak pernah melukai isterinya. Walau, seringkali pula, kebijaksanaan itu akan menguji setiap kesetiaan yangdiberikan kepada suami, agar tetap berdiri, sejajar, saling melengkapi, dan saling menyayangi.

Dan, akhirnya, Kuberikan ia air mata agar dapat mencurahkan perasaannya. Inilah yang khusus Kuberikan kepada wanita, agar dapat digunakan bila-bila pun ia inginkan. Hanya inilah kelemahan yang dimiliki wanita, walaupun sebenarnya, air mata ini adalah air mata kehidupan".



saya sayangkan awak muhammad izzat fikri :'(