//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Welcome To My Paradise!


orang sedang golek2 dekat sni



Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here

Status : Dia , Dia dan Dia


Tagboard
Footprints here!


Love Them



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Fatin

hang out :)
Assalamualaikum semua!!!!!!!!heeeeeee
kali ni fatin na kongsi ngn korang tyme fatin n kwn fatin hang out..besttt
oww..
mula2 too fatin xnk kua..then kwn fatin yg dtg dri jauh 2 msg..
"zack,hang xmau kluaq ka?ksian kat aku mai dri jauh"
pas baca msg 2..jd sedih lak..so fatin g mndi,,g siap2..
then tnggu la teksi na dkt setengah jam juga la..naek pening da pla2 nie..
pas lma2 too teksi mai..Alhamdulillah :)
bila da smpai fatin cepat2 naek tingkat atas CITY PLAZA
kawan fatin yg 3 org ni buat2 ta knal plk..mboii...luku sowang2 kot
ok then bila da smpai kitaorg g msok karoeke,,boh 7 lgu..fatin blnja..heeeee..tba2 trsa baik hati la plk..aicewahhh :)
ok then pas karok kitaorg g bli pop corn..aummm...
fatin kongsi pop corn dgn mimi,,nabila ngn wani kongsi 2 org..fatin bli yg large..then 2 org2 g ambil pop corn fatin.eii nakal la dua org 2..suka2 ja.da 2 na refil plk...ei mlampau eahh...nasib aku syg ampa...klo dak..aehhh..
kita org na msok lam wayang 2.yg si nabila ni dok bebel xbyr lg duit dea..smpai abg yg ambil tket 2 pon geleng2..mepek pa la..minah ni..aih..then na msok plk lam panggung 2..gelak dlu sblum masok..mmg dgr sora kitaorg ja..huhu
ni sinopsis cita dea :)
;
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Filem 3 Temujanji mengisahkan seorang wanita bernama Riana yang tidak mempercayai lelaki dan cinta dalam hidupnya. Prinsip Riana mudah, cinta hanya membawa sengsara dan semua lelaki sama saja tak guna.

Hal ini menyebabkan Reanna menetapkan setiap hubungannya dengan lelaki tidak akan lebih dari tiga temujanji sahaja. Selepas tiga temujanji, mereka akan berpisah dan tidak akan berhubungan lagi. Dengan cara ini Riana percaya yang dia akan dapat menikmati keseronokan bercinta tanpa perlu sengsara.

Segala-galanya berubah apabila muncul Mukhsin, seorang lelaki yang sangat teruja dengan perkahwinan ke dalam hidup Riana. Mukhsin yang kecewa ditinggalkan kekasihnya, Adira, memilih untuk bersama Riana untuk tiga temujanji. Sikap Mukhsin yang jauh berbeza dari lelaki lain, temujanji-temujanji yang lain dari yang lain serta hadiah istimewa yang diterimanya setiap kali bertemujanji menyebabkan Riana gagal menahan hatinya lalu jatuh cinta.

Sayangnya selepas temujanji mereka yang terakhir, Riana gagal merendahkan egonya lalu mereka berpisah membawa haluan masing-masing seperti yang dijanjikan semasa awal perkenalan. Riana mula belajar merasa perit berpisah selepas jatuh cinta. Akhirnya Riana sedar kebodohannya lalu mengejar Mukhsin. Malangnya semuanya telah terlambat. Adira telah kembali kepada Mukhsin dan mereka telah pun mengikat tali pertunangan.


cintaku umpama puzzle kepingan terakhir adalah milikmu

ha,,,da baca sinopsis??sdih kan..huhu
ada la dlm babak 2 fatin ngis skit..bkn apa..trsa mcm ap yg jd kt amanda 2 jd kat fatin..tp amanda 2 bhgia juga..fatin??hum..nthla..
hey korunk..pegy la tgk tw..bestt ow..layan je cita ni...

jum cuci mata :)


ni banner cita 2 


oke ni kwn baik fatin :)
nama dea mimi,,
ada sorang senior kolah fatin dlu kta kami kembar :)
muka sma ka??
pengetua pon kta cm 2 gak :p


oke fatin bukan tgk laki2 yg nsem dpn 2
fatin rindu dkt bodyguard fatin :'(


kami lagi!!!


tengah nyanyi lagu pa ntah...bnyk sgt nyanyi td :p


bersma Nabila senget..hehhe