//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Welcome To My Paradise!


orang sedang golek2 dekat sni



Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here

Status : Dia , Dia dan Dia


Tagboard
Footprints here!


Love Them



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Fatin

Alhamdulillah :)
Khas untuk wanita :

"siapa yang merasakan dirinya tidak cantik?"

1. Kerana saya tidak cantik, saya selamat daripada menjadi senjata iblis mencairkan iman lelaki.

2. Kerana saya tidak cantik, saya tidak menjadi mangsa gangguan lelakiĀ² yg rosak akhlaknya.

3. Kerana saya tidak cantik, akhirnya saya menemui insan yg ikhlas mencintai saya
seadanya.

4. Kerana saya tidak cantik, saya berjaya memelihara maruah & kesucian diri saya.

5. Biarlah saya tidak cantik di mata manusia, apa yang saya mahu, hanya cantik di mata Allah.